Inschrijfformulier huisarts2018-11-07T13:17:20+00:00

Voordat u ingeschreven kan worden moet er een aantal zaken administratief verwerkt worden.

  • Stap 1: Uw inschrijfformulier invullen
    Het inschrijfformulier graag zo nauwkeurig mogelijk invullen en versturen; per gezin is dat 1 inschrijfformulier.

  • Stap 2: Uw medisch dossier ophalen bij uw oude huisarts
    Uw huisarts is in het bezit van een medisch dossier. Uw voormalige huisarts is verplicht het dossier aangetekend per post of via digitale verzending te versturen,
    of door persoonlijke overhandiging van hen aan een medewerker van onze praktijk.

  • Stap 3: inleveren van uw medisch dossier + ID-bewijs
    Per 1 juni 2009 moeten wij bij alle nieuwe patiƫnten die zich inschrijven vragen om een identiteitsbewijs. De gegevens hiervan worden genoteerd in uw dossier.
    Vriendelijk verzoeken wij u daarom dan ook om, als u de papieren in komt leveren, de identiteitsbewijzen van alle gezinsleden aan de assistente te tonen.

  • Stap 4: Kennismaken met uw nieuwe huisarts
    Wilt u een kennismakingsgesprek met uw nieuwe huisarts, maakt u dan een afspraak via de assistente.
    Wanneer u uw inschrijfformulier en uw medische dossier bij ons inlevert, bent u binnen enkele dagen bij ons ingeschreven.